one more night.

igår va jag först i sthlm med linda ett par timmar vilket var trevligt.
vi hittade inte riktigt det vi sökte men fick en bra promenad över staden.

sen när jag väl kom hem så var det bara att slänga i sig maten
och sen skjutsade pappa mig till lina där jag stress-gjorde-mig-iordning.
sophie och sasha var redan där och va klara. när jag väl gjort mig i ordning
slängde jag i mig lite öl och sedan åkte vi in till sthlm.
sthlm var värdelöst, ingen av de ställena vi ville in på hade rätt åldersgräns,
alla hade antingen 20 eller 23-årsgräns. 23-årsgräns liksom?
åkte hem ganska tidigt vilket var skönt.

idag har jag varit en snabbis i rimbo och hämtat mina saker som jag
lämnade hos lina igår, åkte bara dit fram och tillbaks.
mamma och pappa har kräftskiva idag så jag kanske dra upp
till lokalen senare och kollar in läget där annars tar jag det lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0