oh the wonder.


image141

denna dag har varit fylld med tv & film.
när jag kom hem idag kollade jag på ett hål i mitt hjärta.
en film som jag inte riktigt vet vad jag tycker om,
den är definitivt sevärd! men om man är känslig
så kanske man ska låta bli att se den, den är vulgär.

kvällen har jag ängat mestdels åt tv:n,
först var det idol där det idag hade blivit bättring på programmet
& sen vart det 2 ½ avsnitt på raken av top model,
fel tjej vann. jag höll på natasha!

evelina ringde mig tidigare när jag åt middag,
och vi har bestämt oss för en härlig date på kina resturangen på söndag ;)
bara hon & jag, för det var så länge sen.
har inte ätit kina mat sen jag blev vegetarian vilket är 2 år sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0