oh snap!

jag är trött. jag måste bli pigg för ikväll är det fest! idag har det varit fullrulle hela tiden. först prov imorse, det gick skit! jag har ju inte fått resultatet ännu men jag kan gissa vad det är, IG. sen cyklade jag hem och blev nästan påkörd 2ggr.
sen trött efter cykelresen slängde jag i mig 2st gurkmackor, hämta mamma och begav mig via buss till stortstaden. kaosshopping. fick med mig några köp hem men inga som jag planerade, den svarta skinnjackan blev en mörkmörk grön och hatten, den fick stanna kvar. var inte riktigt den modell jag letade efter, får kolla på tradera istället. sen blev det lite småsaker, är på väg mot fattigdomen igen efter endast 1 dag med pengar. men det blir så när man måste handla allt man varit utan i nästan 4 månader. jag lever ett jävligt tufft liv som ni hör ;) JAG ÄR dagens i-lands problem.

nu ska jag förbered inför kvällen, ska försöka bege mig till linda innan 8. / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0