misery's my company.

här kommer en liten sammanfattning av helgen.

fredag:

jag hade lovat nadine att följa med henne och anna ut
men eftersom jag inte hade hört ifrån henne på hela da'n så
började jag planera en lugn kväll hemma istället.
skulle precis börja kolla på film när nadine ringde,
hon var uppe hos robert där en massa andra människor också var
och tyckte att jag skulle pallra mig dit upp.
sure tänkte jag, han bor ju ändå i the neighborhood nu så
jag slängde på mig lite hyfsade kläder och sprang upp dit.

va hos robert i kanske lite mer än 1h sen rörde vi oss mot mobergs,
jag, nadine och annan racade ifrån de andra och anna bjöd på taxi upp.
vi hade hört att det skulle vara gratis inträde mellan 22-23 men då behövde
man ha ett sms som vi inte hade, men nadine var så snäll och bjöd mig. gullegrahn!
dött inne på mobergs, inga dansade och några va ju tvugna att vara dom första --> vi.
blev lite mer fart längre fram på kvällen när mer folk började ramla in,
linda och thomas kom också upp och då hamnade jag med dem på dansegolvet.
nadine blev utkastad men sen så vart hon inte utkastade för dom hade gjort fel? wierdos.
efter några timmars dans rörde jag mig hemåt med sällskap av syskonen helgesson.

lördag:

vaknade typ runt 3 tiden, var ju trött efter gårdagens aktivitet.
försökte plugga lite men det gick inge vidare, vem orkar plugga på en lördag?
satte mig istället och kollade på ramones - end of century för jag saknade mina idoler.
mitt i ringde felicia som var hemma i norrtälje över lördagen och söndagen,
bestämde att jag skulle ringa henne lite senare så vi kunde träffas och prata.
så lite senare ringde jag henne alltså och hon va uppe hos robert och färgade håret.
gjorde mig i ordning sen gick jag också upp dit och träffade min babe som jag saknat.
va hos robert en stund sen gick jag och felicia ner till nadine och bosatte oss i hennes
rum ett tag medans felicias mobil laddades. passade då på att prata om allt & alla.
sen runt elva tiden kanske kom nadine och hämtade oss och vi gick ner på stan,
det var så grrrymt kallt! och gullpuckon som vi är felicia och jag var vi tvugna att ha kjol.
gick ner en sväng på på G men drog efter ett snabbt toabesök vidare till trädgårn,
där blev vi kvar ett par öl och sen drog vi till ett glas och stannade där tills stängdags.
sen hade jag tänkt dra mig hemåt men hamnade hemma hos trexe på efterfest,
och där sviker mitt minne. 2 groggar kanske och sen total blackout, wtf liksom?
JAG HATAR! kom hem på något sätt iaf .. med stackars jöns oskyldiga mobil.

idag:

mamma och pappa väckte mig runt tolvtiden och gaggade om gårdagen.
jag försökte ringa felicia men henne mobil var död så det gick inge bra,
som tur var så vet jag vart trexe bor så då pallrade jag mig dit.
men hans port har kod, och den kan inte jag så jag ställde mig utanför
och väntade på att någon skulle gå ut så att jag kunde smita in,
och efter ca en halvtimme så dök felicia upp på andra sidan dörren.
sprang upp och lämnade jöns mobil och bad om ursäkt för fyllestölden,
sen fick jag skjuts av felicia hem vilket var skönt och snäll av henne.
när jag kom hem la jag mig till sängs och vilade en stund sen började jag
göra mig i ordning eftersom jag skulle träffa evelina och äta på kina.
hon kom och hämtade mig efter att ha jobbat och vi gick till kina.
det var nice, blev där ett par timmar. jag åt friterade räkor vilket jag är
rädd att jag kan få komma att ångra. sist jag fick "kött" i mig efter att inte
ätit nånting som innehåller det fick jag upp allt eftersom min kropp stötte bort det.
och jag är rädd för att samma sak kan hände nu, och det får det inte!
jag mår jätte illa, men det kan vara bakfyllan som sätter in också *hoppas*

imorgon börjar jag teatern i sthlm! därför får jag inte bli sjuk nu.
jag är jätte excalterad och samtidigt ganska nervös,
mest för att hitta och så men också för hur jag kommer bli bemött.
men teater är teater och det är kul! därför längtar jag.
kommer dock hem sent, tror jag kommer hem innan midnatt precis.

det var allt, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0