live from new york, it's saturday night!


ikväll har jag underhållit mig med tv och vräkt i mig ostbågar.

först kollade 3/4 av familjen tillsammans på svensson svensson.
jag är så himla glad att man börjat sända den sitcomen igen!
är dock lite besviken över att den gamla lina inte är med längre.
allan svensson är för härlig, sveriges svar på homer simpson!



"att vilja flytta ifrån sina barn är detsamma som att vilja död dem"
- allan svensson

sedan blev det saturday night live lite senare.
nu sänder man det på en bra tid och på en bra kanal, äntligen liksom!



imorgon, eller idag fast mkt senare ska jag försöka ta mig upp
i lagom tid och ta mig ner till vigelsjö och göra min naturkunskapläxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0