jag saknar dig Ia!

inatt hade jag som vanligt problem med att sova vilket gjorde att jag sov alldeles för länge idag. som alltid när jag verkligen försöker sova så börjar jag tänka på allt möjligt & alla möjligt. denna natt tänkte jag på sofia phil och hur mycket jag saknar henne,
har inte träffat henne sedan teatern slutade i somras vilket är ett tag sen nu.
jag låg och tänkte på att det nog är dags att jag hör av mig till henne så
jag inte tappar kontakten med henne, för det vill jag verkligen inte!
hon är världens sötaste och vi har haft så kul ihop, särskilt i sommar!
sen imorse så fick jag helt oväntat ett sms från henne faktiskt :)
hon föreslog en fika någondag snart vilket jag tycker låter kanon! ♥

image116

det är fa-an inte lätt att sluta skolan alltså, man tappar så lätt rytmen i livet.
jag har varit jätte dålig på att höra av mig till mina kompisar i sommar,
men nu får det faktiskt bli ändring för jag saknar dem alla fan!
när man är borta från sina kompisar så inser man verkligen hur mycket
dom betyder när man saknar dem så fruktansvärt, jag älskar mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0