I heard that evil comes disguised.


idag är jag så himla irriterad! irriterad på saker & människor.
hitills har jag hunnit irritera mig på detta;

  • När jag skulle låsa upp min cykel och åka till skolan så vägrade det stora låset
    som sitter mellan cykeln och cykelstället att öppna, verkligen total vägrade.
    jag & mamma kämpade så att fingrarna nästa gick av, sen kom putti och
    öppnade låset hur lätt som helst. magiska fingrar?
    hursomhelst så fick jag stresscykla upp till skolan och va död när jag väl kom fram.
    trodde jag skulle kollapsa i trappen upp mot vårat klassrum, min ben vek sig.
  • innan vi slutade skolan så bestämde jag mig för att jag ville ha mina betyg på engelska,
    ifall jag bestämmer mig för att plugga utomlands i framtiden
    så kan det vara bra att ha. jag gick till skolexpeditionen i slutet av maj och sa till
    dem att jag ville ha mina betyg  översatta och dom skulle fixa det.
    sen hörde jag inget från dem så när våran lärare frågade
    vilka som ville ha betygen översatte på studentdagen så sa jag till ännu en gång
    och nu har jag gått och väntat.
    så idag frågade jag camilla ifall hon hade fått sina betyg och
    JA
    det hade hon, i JULI!vart fan är mina då?
    jag tänker fan inte betala flera hundra för något jag sagt till om!
  • efter mattelektionen gick jag och camilla och letade efter våran engelskalärare
    men han ska ju aldrig gå att få tag i, inte ens schema kan han sätta upp så man ser
    vart han är. såvi gick innanför hans lärarrum för att se om han var där och
    kollade ifall hans schema satte uppe och då kommer världens otrevligaste tant och
    börjar skälla på oss för att vi stod innanför hans dörr,
    och det får man absolut inte göra som hon så "snällt" berätta
    men hur skulle vi kunna veta det?
    dessutom var ju dörren öppen och vi stod bara precis innaför den och kolla,
    va ju inte så att vi gick runt där inne och rota så då kunde hon ju ha varit lite
    trevligare. jag har nog aldrig ogillat en person så mkt efter bara ett par få sekunder,
    henne skulle jag vilja rycka håret av! hoppas du tappar håret kärringjävel!
  • jag har fått ett myggbett på överdelen av min han som kliar.
image145

jag använder onda ögat idag så lämna mig ifred.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0