i fell into the outstretched arms of fuck up.


idag har jag som vanligt inte uträttat de saker jag skulle ha uträttat.
jag total försov mig imorse och orkade sedan inte ta mig ner till biblan,
jag tar det imorgon istället. imorgon måste jag ner dit! måste ha manus.
jag måste också kolla på norrtäljes bokhandlar ifall jag hittar skolböcker,
jag har ett par stycken kvar som jag behöver nu för att kunna plugga.
sen behöver jag svänga förbi h&m och köpa ett par nya tjockare leggings.

pratade en lång stund med felicia tidigare ikväll, det var dagens höjdpunkt.
vi pratade om maskerad, förra helgen som var knas m.m.
"när man inte minns det så finns det inte" eller vad du nu sa F :)
jag längtar tills nästa helg babe, då ska vi äga!



lynette är nog min favorit i desperate housewives.
jag verkligen rådiggar henne, hon är hel grym!
jag ska bli som henne när jag blir stor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0