glad to see you go.


sjukt jobbigt väder vi har idag,
inte kul att gå ute i dom där skurarna & det var jag tvungen
att göra för att komma till skolan, kunde inte cykla heller.
aja, bara det inte börjat åska nu när jag sitter så fint vid datorn.

inatt hade jag som sagt var uppesittarkväll för årets VMA gala,
och det var inte värt det alltså. inte alls lika kul som det brukar vara!
och brittan floppade ju totalt! helt sjukt va dålig hon var.
och det säger jag inte bara för att jag inte gillar henne för liksom,
hur dålig henne musik än är så har hon alltid varit en bra entertainer
men hennes uppträdande inatt var bara energiöst, hon mimade inte ens ordentligt.
ärligt talat så tror inte jag att hon vill vara på scen längre,
jag tror mest att hon försöker sig på en comeback för att fortsätta tjäna pengar.
för vad ska hon göra annars? sitta bakom kassan på wall mart eller?

efter henne så kom den amerikanska komikerna sarah silverman ut
och sarah som är känd för sina grova skämt började direkt skämta om britney.
hon pratade bl a om hennes "hairless vagina" och försöka visa med läpparna
hur britneys murva ser ut, sen drog hon till med ett skämt om britnets 2 söner
och kallade dom för "de sötaste misstagen vi någonsin kommer få se" och
där tyckte jag faktiskt att hon gick liite över gränsen, jag väntade på att B
skulle komma ut på scenen och smocka till silverman men nej, no action there!

ett performance som var hett var utan tvekan r'n'b sångaren chris browns!
där har vi vår generations micheal jackson!! helt sjukt hur bra han dansar.
det var mycket teaterlika stycken i hans uppträdnade vilket jag gilla, creds.

ja, där har ni mina åsikter om årets video music award ifall ni bryr er.

annars kom jag iaf upp till klockan tolv i morse,
gjorde mig i ordning och gick upp till engelskalektionen.
och väl där uppe efter att ha suttit i en halvtimme med camilla
och väntat på vår lärare så fick vi höra att våra scheman har ändrats
och att våran engelska lektion började om ytterligare en timme!

shit vad arg jag blev, jag var verkligen upprörd!
som jag sa till camilla; "jag ska inte säga något nu,
för det kommer bara komma fula saker ur min mun".
det skiter sig ju liksom med min teaterkurs i sådanafall,
men vi ska försöka ändra tillbaks våran tid sa läraren sen.

nu sitter jag inne i värmen och ser hur regner ÖSER ner utanför,
tur att jag är inomhus! då är det bara mysigt.
ska snart plugga lite, imorgon har jag naturkunskap :(
jag har inte varit på den lektionen tidigare så jag är nervös
för camilla finns inte där heller, all alone.

fick världens sötaste sms från evelina imorse,
de orden gjorde min dag! är så glad att jag har henne <3


nä, nu blev det för mkt här. skriver mer senare! / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0