film.


hade en lugn hemmakväll igår med film & popcorn.


först så såg jag på STRUL, första gången jag orkade sen hela faktiskt.
den kan vara lite långtråkig annars funkar den.
i rollerna har vi bl a björn skifs, johan ulveus (stavas han så?), allan svensson
och så en ung thorsten flinck, han var riktigt mjao på den tiden ;)



sen fick jag en sån lust att se fucking åmål för det var hur länge sen som helst.
älskar den filmen, att se hur dom klär sig (adidas tröjor & byxor, platå sneakers)
skapar en liten nostalgitripp för den stilen älskade jag när jag var runt 10 år och såg filmen. jag hade också en förälskelse i söte johan hult efter att ha sett filmen för första gången. kärlek till den här filmen alltså.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0