:: dorkified ::

okey, first things first. min blogg har en ny look! :)
jag var så himla trött på hur min blogg såg ut,
så jag helt enkelt satte mig och chansade mig fram tills jag fick till det.
och slutresultatet blev inte så pjåkigt om jag får säga det själv.

imorgon har jag lektion i engelska c,
så nu sitter jag och gör mina engelska uppgifter. sent?
nejdå. jag har uppesittar kväll inatt eftersom VMA's är.
jag börjar 14.30 imorrn så jag kan se direktsända vma's
inatt och ta sovmorgon imorrn. blir skit bra!

och JA! jag är fullständigt medveten om hur nördig jag är
som kollar på vma's men vafan vi har alla våra brister.


oh and, christina aguilera är ju så uppenbarligen gravid!







 

nä, nu måste jag väl sätta igång med engelskan / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0