don't worry about me.


fan vilken otur jag har.
jag missade min första teaterlektion igår :(
jag hade gått och mått illa från söndagen hela dagen,
sen när jag precis skulle gå hemifrån till bussen började jag kräkas.
så jävla typiskt! just my luck.
kändes så grymt surt att missa första lektionen,
fick veta sen att dom skulle dela ut roller då också!
förhoppningsvis löser det sig för min del där till slut.

har legat död större delen av denna dag,
men nu är jag lite piggare .. orkar vara uppe iaf.
imorgon ska jag vara hemma och plugga,
ska försöka ta mig ut och göra naturkunskapsläxan
om jag orkar vilket vore bra så jag får det gjort.

som tur var tråkiga instängda dagar som denna,
så finns det bra tv och ikväll hade nya säsongen
av desperate housewives premiär, me like.

nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen,
kanske lägger mig och kollar på en film.

godnatt / K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0