don't let the music die, put your soul into it.

jag har kollat på vårat exempelprov inne på rurik och jag hoppas verkligen att det riktiga provet kommer att vara ungefär likadant, får då kanske jag ändå klarar det! jag orkar inte räkna mer matte nu, det får räcka. jag ska snart försöka lägga mig och sova så jag är någorlunda pigg imorgon, det är det fullrulle.

kl 11 börjar mitt prov och håller på ca 1h (man har på sig så lång tid), sen ska jag skynda mig hem och åka med mamma in till stan och små shoppa. jag vill ha min plommonstop hatt som jag galet önskar mig! sen är jag så fruktansvärt sugen på en skinnjacka som jag velat ha i flera månader, frågan är om jag är beredd att offra så pass mkt pengar för att den ska bli min? den är inte alls fruktansvärt dyr, det är bara det att det är pengar som jag kanske behöver sen som förmodligen försvinne. ska försöka åka hem runt fyra tiden då min pappa slutar jobba så slipper vi ta bussen och trängas. sen är det bara att äta lite och göra sig i ordning inför kvällen. första helgen efter löning vilket innebär part-ay. imorgon ska jag till mobergs som har white party tillsammans med linda & lina. white party? borde man inte ha haft det i somras, känns lite fel med vitt nu på kalla hösten. men men, man behöver ju inte vara vitklädd. får se hur jag klär mig, jag har iofs en vit tunika som skulle behövas användas lite mer.

imorgon har "den stora premiären" premiär på intiman i sthlm.
det är en hyllning till bröderna marx och den har fått jätte bra kritik.
jag skulle hemskt gärna vilja gå och se den någon gång i höst!

image162


the real deal:

image163


får se om jag hinner skriva en rad eller två imorgon, godnatt! / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0