do the math.

jag spyr på mattematik. vems idé var det att använda sig av mattematik här i livet?
imorgon har vi vårat första prov så idag pluggas det för fullt, jag vill inte / orkar inte men måste. eftersom som att jag är sådär lagom dum också och ingenting någonsin fastnar i min hjärna så måste jag plugga extra mycket så att åtminstonde en del fastnar där inne. kan det inte för en gångs skulle gå bra så jag kommer ifrån den här jävla skiten nångång? skit kul med prov på en fredag också, går det åt skogen så går helgen åt mitt surande.

dagens höjdpunkt; camilla hade med sin superkamera idag, så när vi hade en liten break togs det lite kort. camilla tog några bilder på mig så då tänkte jag ta en på henne också men det slutade med ca 30st. varav 29st såg exakt likadana ut med en blundande camilla. åh, det var så kul för det såg verkligen exakt likadant ut! tillslut fick jag iaf en fin bild på 'na med öppna ögon, om man bortser från bilden där hon håller upp ögonen med fingrarna ;) du är allt bra skön ibland tjejen. jag fick mig ett härligt garv idag, tack blunder ;)



nu blir det fler roliga diagnoser på theeduction! / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0