come on baby do the locamotion.

söndag. ännu en vecka har gått mot sitt slut. idag har jag mest bara tagit det lungt blir lite mer att göra nu på kvällen, har sparat mina roliga läxor till sista minuten (som vanligt), så jag ska göra dem ikväll. ska börja på min ekologiuppsats och skriva engelska + att jag ska välja en dikt att läsa upp inför teatergruppen imorgon. ja, imorgon är det dags för teater igen. vi ska förmodligen bestämma vad vi ska sätta upp för någor, för se om vi gör "bernardas hus" som vi har pratat om .. ifall fallet blir så vet jag vilka roller jag ska kämpa för! jag har varit på tradera och spanat idag och vunnit ett bud på en svart skinnjacka, fakeskinn såklart. och jag vann den för endast 61 kr! i like that fact. ska ta mig en sväng på motionscykeln nu, sen duscha och sen blir det pluggapluggaplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0