can i be your memory?

jag är så himla dålig. fan vad jag är dålig!
jag ställde klockan på ringning kl 10, somna om och vaknade igen klockan 13.00!
det förlorade jag ju en massa på. hade tänkt plugga imorse men nu får det bli ikväll.
är ju ledig från skolan efter som den är stängd idag och imorgon,
lärarna är på någonting i helsingfors. så det är meningen att jag ska plugga hemma.
får väl ta mig i kragen snart och räkna lite matte och kanske lite engelska.

ska ringa evelina ikväll också, hon hade ringt hit igår såg jag.
jag har varit dålig på att höra av mig till henne de senaste veckorna,
hon ringde mig när jag mådde som dåligast och ville att vi skulle träffas
och jag sa att jag skulle höra av mig när jag visste hur jag gick i skolan och så.
men sen orkade jag ju varken prata eller träffa någon så då sköt jag upp det,
men nu känner jag att jag verkligen måste ringa henne och ursäkta mig själv.
dessutom saknar jag henne väldigt mycket och vill gärna träffa henne snart

det regnar ute men trots det är jag ganska sugen på att cykla en sväng.
nu när jag väl har en cykel igen (fick min fasters cykel, love her) så ville jag använda den. jag har varit cykelsugen hela sommarn men båda mina cyklar blev ju saboterade av någon (svin!). det är nice med cykel nu när jag har en bra bit att gå till skolan, sen i vinter får det bli buss.

image113

jag vill verkligen ha en ny look för min blogg,
men jag vet inte hur man fixar sin egna layout.
om någon vet hur man gör så vore det jätte fint
om ni kunde berätta det för mig :) / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0