broken hearts parade.


kom inte alls upp i lagom tid idag som jag hade planerat.
väcktes av mamma vid ett tiden och åt en bit av henne specialgjorda pizza,
sen gick jag och la mig i sängen och kolla på tv men råkade slumra till.
vaknade sen äntligen vid halv fyra och tvingade upp mig själv, verkligen tvingade!
kollade på något best of desperate housewives program en stund innan jag
tog mig upp ur sängen och gjorde mig i ordning för min skogspromenad.

mamma följde med mig på min naturinspektion, roligare med sällskap.
gick runt och antecknade allt jag såg, tog bilder för att lättare kunna beskriva.
det gick snabbare än vad jag trodde, antar att skriva uppsatsen sedan tar mer tid.
när jag och mamma skulle vända och gå hemmåt så ropade någon mitt namn,
och där kom linda cyklandes. kul :) hon hade varit och jobbat sen tidigt imorse.

läste på rurik att våran naturkunskapslärare är sjukskriven när jag kom hem,
då kanske jag inte behöver skriva uppsatsen idag och kan satsa på engelskan istället!

nu ska jag kolla på lite tv en stund tänkte jag, miami ink börjar snart.  ami, yuum.
sen ska jag duscha och börja plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0