blah.

igår hade mamma & pappa årets kräftskiva uppe i lokalen,
där hade dom alla sina kompisar och dansade runt hela natten.
jag som inte äter kräftor och som vegetarian inte riktigt känner
att kräftskiva är något som passar mig höll mig hemma.
hade laddat upp för lite mys med mig själv, kollade
först på lite tv och sen iställer för film så kollade jag på
gökboet : behind the scenes, älskar att kolla på sånt och
jag älskar verkligen gökboet! fet kärlek till jack nicholson

hade laddat upp med lättsaltade lantchips som jag älskar,
tycker dock att påsarna borde innehåll lite mer chips!
linda skickade mess och frågade om jag ville möte henne
lite senare och ta en drink nere på stan och vid den tiden
visste jag att jag ändå skulle hunnit blivit rastlös så jag började
göra mig redo för en sväng ner på stan. mitt i allt kom min
mamma ner till mig och började fixa och sen hörde jag en bekant
röst utanför mitt rum som tillhörde fröken nadine som smitit
in till oss för att presentera robert som flyttade till området häromdagen.
hon fick med mig först upp till kräftskivan, sen hem till robert
sen gick vi tillsammans och mötte upp lina på bussstationen där det var knivbråk.
kollade läget på krogarna tills vi tillslut hamnade på trädgårn'.
på väg hem lämnade nadine oss och vi träffade micke och charlie istället.
efter det gick vi hem till kräftskivan och norpade vin och ostbågar tills
vi runt 5 tiden allihopa skildes åt. det var en ganska trevligt kväll.

idag har jag bara tagit det easy, kollat på smala sussie. underbar film!
har tänkt kolla på lite mer film ikväll, vad vet jag inte ännu.
imorgon är jag ledig eftersom skolan är stängd, ska plugga lite då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0