bittersweet.

jag klarade naturkunskapslektionen, den var inte alls så läskig.
tyckte inte heller det var så tråkigt idag,
lärde mig faktiskt en hel del intressant saker under genomgången om kretslopp.
läraren verkat schysst också, han kände igen mig från roden.
han har varit praktikant hos min förra naturkunskapslärare.
har dock redan en massa läxor redan!
ska ut på undersökning i skogen en dag, inte så kul.

visste ni att i sydkorea kan man inte gå i regnet utan något på huvudet
för det kan orsaka för tidigt håravfall. vet ni varför? för regnet är så nergiftat,
och chansen att sverige råkar ut för samma sak i framtiden är ganska stor.

detta nylärda faktum gör mig faktiskt lite paranoid, blir mössa i regnet från och med nu.

nu ska jag kolla på lukas moodyssons "ett hål i mitt hjärta" som äntligen är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0