all my life's been wasted.


nu börjar jag bli trött på att sitta instängd här hemma,
ska faktiskt bli skönt att komma iväg till skolan imorgon.

jag jobbar för fullt med mattematiken nu eftersom det kommer ett prov nästa vecka,
och prov går aldrig bra för mig. hur bra det än har gått innan så skiter sig det på prov.
det är något konstigt fenomen som vissa av oss lider av, eller bara jag?

ska sätta igång med engelskan också, har muntlig redovisning på måndag.
ska egentligen ha naturkunskapsprov nu på fredag, men jag ska ändra det.
ja, det är en hel del att göra och ändå har jag inte berättat om alla läxor.
denna helg kommer gå åt att plugga som fan! då kanske jag har en chans.

image143

jag & felicia i lördags, min kameramobil är kass jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0