all my life.

idag har jag varit duktig och gjort det jag skulle.
har varit nere på stan idag och flängt runt med mamma.

först gick vi till biblioteket där jag skulle leta efter
frederico garcia lorcas "bernardas hus" med manus.
hittade den nästan direkt som tur var, så ikväll ska jag börja läsa den.
sen lånade jag en bok fylld med dikter "alla hjärtans bok",
eftersom vi ska välja en varsin dikt och läsa på måndagens teaterlektion.

sen sprang vi runt i alla norrtäljes bokhandlar och letade efter
de skolböcker som kvarstår, hittade ingen! va fan.
blev ett snabbt besök på h&m också, skulle köpa leggings men
de jag ville ha fanns inte så jag köpter ett par i sthlm istället.

dagens höjdpunkt var när jag sprang på sofiap på h&m!
det var så grymt kul att träffa henne för fa-an vad jag saknar henne.
vi pratade en bra stund och bestämde att snart fika.

ikväll ska jag plugga lite matte men först blir det lite tv.
idol såklart, jag har total fallit för christoffers röst! heja!
han version av "all my life" är fan helt underbar.
sen blir det greys anatomy & myggan också,
haha myggan är ju sjukt skön! typiskt filip & fredrik liksom.

http://www.youtube.com/watch?v=HJCwJJbkDV8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0