2 cool 4 school.

jag dör på jävla skit rosvux! hela tiden ska dom komma på någon ny iditoidé som gör mig irriterad ända in i benmärgen. står det skrivet i någon bok hos dem hur man ska reta upp mig eller? de ändrar tider och annat hela tiden, nu har man kommit på att flytta våra naturkunskap till onsdagar samma tid som jag har mattematik! varför hålla på och ändra när vi redan har fått ett jävla schema, vad är meningen med ett schema om de aldrig följs? jag blir så irriterad för jag måste hela tiden ändra på saker och ting och lärarna finns aldrig tillhands när man behöver prata med dem. åh, varförvarförvarför skulle jag anmäla mig till fittvux. låt dem spränga skiten i luften.

imorgon måste jag upp till skolan och ha engelskalektion, sitter och skriver min meningslösa engelskaläxa just nu. jag vet inte hur länge till jag pallar allt plugg, det är för mkt och för lite förklaringar. nånting säger mig att de som kuggades på lärarhögskolan hamnade på rosvux, för jag tycker hitills ingen lärare är bra med varken lärandet eller människor. inatt kommer jag sova med gnisslande tänder för denna irritation är i hela mig.

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0