- we're on a mission from god.

ikväll har jag haft en lugn hemmakväll. har kollat på film och ätit chips med dipp, riktigt nice! kollade på blues brothers, en film som jag verkligen gillar. filmen har bra skådespelare, roliga cameoroller och skönt feelgood blues musik. john belushi & dan aykroyd är perfekta som bröderna blues. och jag älskarälskarälskar john belushi och tycker verkligen att det är så synd att han gick bort så tidigt i livet!

image166


image167


nu sitter jag och väntar på programmet rescue me som börjar på 6:an om ca 1h. det är ett program som jag verkligen fastnat för, tyvärr går det ofta för sent men de nätter jag inte kan sova brukar jag kolla på det. drar mig ifån datorn nu, godnatt / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0