what's new pussycat?

ikväll har jag varit på kattjakt med soff :) uppe vid sofias jobb finns det 2st bortsprugna katter som vi tycker så synd om, försökte hitta dem ikväll men det gick inte så bra. efter en runda runt sportcentrum gick vi in och tog oss en varsin mugg kaffe och satte oss och pratade i typ 1h. sen tog vi en runda till innan vi gick hem till mig och drack mer kaffe. jag informerade sofia om stackars apan ola och har än så längre (vad jag vet) värvat 3st till namninsamlingen, jobbar på. sen kollade vi på lite persierungar eftersom sofia vill ha en när hon och oskar flyttar, jag hoppas dom skaffar en fluffa som jag kan gosa med när jag är på besök. dom är så grymt söta, skulle själv vilja ha en ifall jag inte redan hade min älskling som hatar andra katter.


http://www.thepetitionsite.com/takeaction/343545023
genom den här länken kommer ni direkt till namninsamlingen,
snälla hjälp oss att nå 10 000 innan nyår! det är gratis och för en bra sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0