tjejsnack v.48

  • är du religiös, på vilket sätt?
    - nej, det är jag inte.
  • tror du på övernaturliga krafter och andlighet?
    -
    ja, det gör jag.
  • har du sett/känt av något övernaturligt, vad?
    -
    jag har varit med om lite småläskiga saker när jag ska sova.
  • hur ställer du dig till fundamentalism inom religion?
    - huh? jag förstår inte.
  • vad tror du sker efter döden?
    -
    jag har faktiskt ingen aning, men det skulle vara nice om det fanns
    en slags himmel där man träffades alla man en gång förlorat.
    det är väl det jag hoppas på. ett till liv däremot hoppas jag inte på.

http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer
Postat av: Felicia

hey babydarl.
Vad glad jag blev när vi sågs i helgen,
även om jag var lite .. stinsig, jag hade inte tagit mina mediciner så jag var lite konstig.
Jag tycker att din blogg är feting snygg, skulle inte jag kunna få ha lika som du ?
PUSS

2007-11-27 @ 20:58:27
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0