this weekend.

jag har varit dålig på att uppdatera bloggen ihelgen, men jag har inte orkat liksom. men jag kan väl ge en kort sammanfattning över de senaste dagarna. i fredags sprang jag först nere på stan och försökte hitta något snyggt och inte alltför dyrt (eftersom jag måste hushålla med pengarna fram tills jul) klädesplagg till kvällen, hittade inget! skulle ha färget håret också men det blev ingen tid över för det. kvällens spenderade jag med linda. först var vi på förkrök hos pm & sara en liten stund, sen stack vi vidare till mobergs som hade halloweenfest. vi missade precis gratis insläpp, det börjar bli en vana tyvärr. mobergs var okej men jag var väl inte precis på partyhumör så det drog ner det hela lite för mig. när vi skulle gå hem började det snöa, jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem! mascaran låg på kinderna och håret var fastklibbat mot min panna, sexigt värre.

sen igår ägnade jag kvällen åt gamla klassiska skräckisar som fredagen den 13:e och halloween, hann med 3st filmer. idag har jag bara chillat och försökt undvika det faktum att det är back to fucking school imorgon. måste göra engelskaläxor, men det gör jag senare ikväll. brukar bli plugg på natten för mig eftersom jag ändå oftast inte kan sova förns fram mot morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0