so many reasons for me to run and hide.

ja, jag har varit lite dålig med att uppdatera bloggen de senaste dagarna. har inte riktigt orkat om jag ska vara ärlig, har sovit större delarna av dagarna och sen inte varit så mkt vid datorn. men jag kan väl göra en liten summering av de senaste dagarna.

fredag:
blev det utgång med linda. vi satt hemma hos mig och drack samtidigt som vi kollade lite på idol och gjorde oss i ordning. SKANDAL att daniel var den som fick lämna idol, hur fan tänker svenska folket? senare blev det mobergs där jag blev kanske liite för full. jag fick leva med allt puckat jag sagt och gjort dagen efter och det var lite jobbigt tyckte jag.

lördag:
blev jag upptvingad fast jag helst ville sova bort hela dagen som vanligt, men jag hade lovat att följa med på guldbröllopsmiddag. min mammas moster och morbror var det som firade 50 år som gifta och det gjorde dem med stor middag på norrtäljebåten. efter det drog jag och mötte linda och sen hem till hennes brorsor som hade inflyttningsfest eftersom att thomas flyttat dit. sen när dem skulle till mobergs fick jag och linda hitta på något annat och det gick ju inte allt för bra alltså.


söndagen sov jag bort och måndagen likaså. idag skulle jag ha åkt till sthlm med mamma men jag klarade inte att ta mig upp ur sängen så jag sov även bort denna dag. min mamma har iaf sett till så att hennes doktor ska höras av sig till mig i veckan och hjälpa mig att få en tid för koll. så nu väntar jag, förmodligen ringar han på torsdag.

[now playing; millencolin - no cigar]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0