November 7th.

åh suck, imorgon måste jag gå upp tidigt och ha min för långa mattelektion. jag har inte varit i skolan alls denna vecka så jag borde egentligen tycka att det är okej att offra 3h för en lektion, men nej det gör jag inte. jag har konstigt ont i min mage sen tidigare ikväll. tänk er att någon hårt trycker med pekfingret på revbenen, så känns det fast inifrån. hoppas det går över snart så jag kan sova bra, jag ska ju upp tidigt. just nu sitter jag bara här vid datorn och sufar runt, kollar på nån slags modell/fotograf community där camilla är medlem. kul att kolla runt på alla som vill bli modeller, i brist på annat liksom.

imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och göra lite nytta. jag skulle behöva städa upp lite i mitt rum, rensa garderoben, ta mig en tur på motionscykeln. dessa saker skriver jag upp varje dag på mina "to do" - listor men jag gör det aldrig, jag skjuter alltid upp det mesta och tar bara tag i det som är lätt och inte kräver så mycket av mig. jag tycker det är en ganska irriterande vana jag tagit till mig, jag finner många dåliga vanor i mig nuförtiden. en bra vana är iaf att jag är super belägen att hjälpa apan ola, bilderna på honom i bur krossade verkligen mitt hjärta. jag vill verkligen att namninsamlingen ska nå sitt mål på 10 000 signaturer och ska göra så mycket jag kan för att hjälpa till.

nä, nu ska jag börja stänga ner datorn, lägga mig till sängs och se sex and the city. godnatt! / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0