November 5th.

vaknade imorse efter några få timmars sömn, låg kvar en stund och frös, tänkte "det kommer bli en dålig dag" och det vart det. jag har varit trött och på dåligt humör hela dagen, mest trött! började må illa när jag och mamma kollade på dagens våra bästa år, slumrade till en stund och bestämde mig för att strunta i engelskan. fann ingen mening med att gå dit i kylan, låg hellre kvar hemma och sov en stund till. sen var jag tillslut tvungen och gå upp och åka till sthlm och teatern. vägen dit var tråkig, människor bara gjorde mig irriterad. 2st tanter hamnade nästan i catfight på tåget och småkillarna fattade inte att dom skulle flytta på sig när jag snällt sa "ursäkta, jag ska ut". sen kom jag till tvärbanan och träffade annika, då blev jag lite gladare. jag hade ingen lust för teater idag men när jag fick beröm för min teateranalys så blev dagen helt plötsligt mycket bättre. jag gillar min teatergrupp, om 2 veckor skiljs vi åt :( sällskapade med annika hem sen, stannade vid östermalmstorg för att prata en stund innan vi hoppade vi tåget hemmåt. fick världens magknip på vägen hem så nu är jag grinig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0