November 29th.

imorse tvingade jag mig upp när klockan ringde 6.30. det var riktigt motigt eftersom det var mörkt och kallt, ville bara ligga kvar under mitt varma täcke men jag var ju tvungen att ta mig till mattelektion idag. gjorde mig i ordning och sedan drog jag mig uppåt och mötte camilla, det var fett slaskigt ut (inte nice!). våra skor och strumpor vart helt genomblöta och det var inte skönt, så vi tyckte lite synd om oss själva. mattelektionen var tråkig men som tur var fick vi gå lite tidigare än vanligt. efteåt drog jag och camilla ner på stan en stund, tänkte att jag kunde hålla henne sällskap innan hennes buss gick vilket var 1h senare. sen när vi skiljts åt gick jag hem och åt nybakta bullar och softade, innan jag somnade. nu har jag iaf fått tid hos en läkare, han ringde imorse. ska dit på tisdag, ska bli skönt. han sa att jag kanske hade gastropi (? eller vad han kallade det), har ingen aning om vad det innebär. jag tycker mest att alla såna där termer låter som hjärtoperationer :p haha. nämen vi får väl se vad det är, säkert något roligt.'

image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0