November 28th.

idag masade jag mig upp vid tolv och gjorde mig i ordning. sen vid två tiden gick jag ner till bussstaionen och mötte emelie som jag hade bestämt fika date med. vi gick först förbi banken lite snabbt för jag behövde hämta ut pengar, mitt konto är 200 kr fattigare :( sen gick vi iaf till café hörnan och kurade upp oss i en soffa långt in. vi köpte båda en varsin bulle (som var lite torr men god ändå tycker jag) och läsk (sprite för min del, cola för hennes). vi blev kvar på fiket ett bra tag, gick väl därifrån lite efter halv fyra. satt där och pratade om allt möjligt och skojade som vanligt, riktigt trevligt! sen efteråt gick vi till h&m en snabbis för jag skulle köpa ny foundation. det blev nu min gamla vanliga, den jag hade innan var ju inte den bästa .. blev bara kaka av allt tycker jag. resten av dagen har jag softat hemma, jag försöker hela tiden hitta ork att plugga men jag hittar det aldrig.



nu ska jag lägga mig och kolla på satc & two ½ men, godnatt! / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0