November 22nd.

jahapp, den här dagen blev ju inte som planerat. jag skippade mattelektionen imorse eftersom jag skulle behöva gå upp klockan halv 7, och jag somnade lite innan kl 6. funkade inte riktigt liksom. jag halvsov lite fram tills klockan 10 då jag skulle upp och göra mig i ordning eftersom jag skulle träffa soff klockan tolv och fika med henne. kände mig lite hänging men det tänkte jag berodde mest på nattans knappt existerande sömn. jag var hungrig och skulle precis göra mig ett par mackor när min hunger plötsligt förvandlades till illamående och jag fick världens tryck i huvudet. jag var ensam hemma på kuppen och kände att jag skulle svimma när som helst så jag tog mig med hjälp av väggarna till mitt rum och min säng där jag slängde mig ner och väntade tills mamma kom hem. visade sig att jag hade lite feber så jag fick ställa in min fika med sofia och lägga mig och vila. somna tillsist och sov ett bra tag in på eftermiddagen, nu mår jag bra. jag sitter jus nu och göra upp planer inför morgondagen, ska ut med linda då.

här är en lite nördig video som jag spelade in med mobil på väg hem i måndags :p



[now playing; imperiet - blå himlen blues]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0