November 16th.

idag hade jag ju matteprov då, på kapitel 4 och 6 (ekvationer och skit). jag svarade på en hel del frågor, men frågan är hur många jag svarade rätt på? jag chansade bara på en del eftersom det ser bättre ut ifall jag försökt än ingenting. efter provet traskade jag och camilla i kylen när till h&m en snabbis. jag är så himla shoppinsugen, ge mig ett jobb så jag kan börja tjäna pengar!

när jag kom hem fixade jag lite mellanmål och la mig i fåtöljen i vardagsrummet och kollade på våra bästa år, serien har totalt spårat ut och är inte ens rolig att se .. men ändå måste jag fortsätta kolla och se vad som händer till slut .. skit irriterande ju. jag frös som fan fast jag hade tjockkläder på mig och en filt, gick in i mitt rum och la mig under täcket och somnade, sov till halv sex då jag skulle upp och äta middag.

nu sitter jag och väntar på att idol ska börja, inte långt kvar till finalen nu! linda ringde tidigare och frågade om jag ville gå ut ikväll, det skulle ha varit kul men jag orkar verkligen inte. jag saknar mina vänner, jag isolerar mig mer och mer ifrån allt och alla .. jag hatar det men jag kan inte hjälpa det.

[now playing: mr mister - broken wings]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0