November 13th.

image285

idag har jag färgat håret på mamma som hon tjatat om så länge nu, det går ganska snabbt att sätta i hennes färg. mitt hår brukar ta ungefär en timme att kladda igenom medans mammas tar typ 20 min. imorgon ska jag försöka fixa mitt egna hår så jag har det gjort, mamma får väl hjälpa mig lite också så jag får med håret i bak. ska göra ljusa slingor, ganska många så jag kan färga rött på och bli lite rödhårig. jag känner mig lagom sexig idag, osminkad med min förskäckliga hy som jag råkat ut för och håret står rakt ut i min slarviga toffs. men vem orkar fixa i ordning sig såhär på kvällen när man ändå bara ska vara hemma? ikväll är det tv-kväll, ugly betty & desperate housewives!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0