November 11th.

nu ska jag snart lägga mig till sängs, jag ser fram emot att lägga mig i min nybäddade säng :) mm, nytt täcke har jag också! mitt gamla var inte så fint eller skönt längre.ska lägga mig och kolla på törnrosa tror jag, var ett tag sen jag såg den. just nu försöker jag kolla på tidtabeller över norrtälje stadsbussarn men datatabbelerna knasar och min tidstabell vet jag inte vart jag har :/ får kanske kolla imorgon istället. tänkte att jag skulle börja åka buss till skolan om dagarna nu, börjar bli så kallt nu och snön kommer ju snart också. imorgon ska jag dessutom ha scenkläder och sånt med mig så då vill jag helst slippa gå igenom halva norrtälje dit upp.

vi hörs, godnatt! / K

image284

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0