"jag är världens sämsta självmordskandidat"

idag var jag ner först på stadsbiblioteket och lämnade tillbaks de två böckerna som jag lånade för ett tag sen, sen gick jag ner en sväng på stan med mamma. kollade ifall jag skulle se något snyggt men hittade inget just då, för kolla lite mer imorgon om jag hinner. jag köpte iaf lite slingfärg, så imorgon ska jag sätta i blonda slingor. jag gör slingor när alla andra tar bort sina.

nu ikväll har jag varit hos soff och kollat på film. drog mig först upp till hennes jobb (daisy's på sportscentrum) vid sju tiden, jag gick snabbt och kom upp dit efter bara ca 10 min. det fick jag beröm för ;) hälsade på sofia som fortfarande jobbade och gick sedan och satte mig vid oskar som satt och kollade på nyheterna. där satt vi tills sofia slutade och hennes mamma hämtade oss, åkte till flygis och handlade lite godis, sen hem till henne. vi kollade på lite nisse hult avsnitt som jag inte sett förut, sen varierade vi lite med tv program också och satt och klagade på svenskarna. lite efter elva var det dags för mig att röra mig hemåt, sofia och oskar följde med mig en bit tills jocke och daniel mötte upp mig, djävular att gå snabbt. nu sitter jag här, ska göra mig i ordning för sängen och kolla på årets EMA gala som jag spelat in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0