indeed, my friend.

gårdagen var riktigt lyckad och bra. jag kom upp till lokalen och julpysslet en halvtimme föresent eftersom att min bror hade occuperat badrummet så jag inte kom åt mina hårprodukter. när jag väl kom upp dit iallafall så var nadine och co redan igång och jag joinade dem direkt. vi hade det hur trevligt som helst, det har vi alltid vid sånahär aktiviteter. jag hann göra en disktrasa med trycka, 2st grisar (varav en heter nadine för hon tyckte dem var fula) och lite småsaker. micke var igång och gjorde våra traditionella partyhattar till alla, jag var den enda som bar min från det jag fick den till dess jag somnade sent imorse. vi spökade alla ut oss ganska bra, efter middagen fick vi tag på limm och stjärnor som vi kladdade på våra kinder, av det fick vi fina lila märken efter. under middagen höll jag på å dö av skratt eftersom jag och nadine nördade runt med haklappar som vi fixat, vi var nog lite små trötta efter allt pysslande så vi skrattade åt det mesta. vid elva tiden fick vi nog av de vuxna och drog till trexe istället, där det var trevligt. men mot morgonen när alla började däcka (inklusive nadine) så vart det tråkigt, fick underhålla mig med youtube då innan jag och anna drog oss hemmåt, nadine fick stanna kvar efter hon var trött och tjurig :p bilder från gårdagen hittar ni på katz.bilddagboken.se

idag sov jag till klockan tre, sen kollade jag på pretty in pink som gick på tv. sen har jag nördat runt här hemma och försökt plugga till engelskaprovet imorgon, ska göra det mer nu hade jag tänkt. imorgon har jag också sista teaterlektionen, då ska vi spela in våran pjäs och sedan kolla på det tillsammans. måste därför lära mig alla mina repliker utantill också. för övrigt tycker jag det ska bli tråkigt att skiljas från mina nya vänner :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0