heyhey.

i måndags hade vi vår sista lektion på kulturama, jag hade också engelska prov innan jag begav mig till sthlm. man skulle ha behövt 2h för det men jag var tvungen att sticka innan fyra så jag skumma igenom det mesta och gjorde bara det som jag verkligen kunde, vet inte ens om jag svarade rätt. på teaterlektionen vart det planerat att vi skulle spela in bernardos hus som vi jobbat med under våra 10 veckor men eftersom att therese inte dök upp så sket det sig tyvärr, så vi fick endast spela in ett fåtal par scener. när vi var klara bjöd inga märta oss på lussebullar och kaffe, sen kollade vi på det vi spelat in. var sjukt kul eftersom man märker små tickssaker och sånt som man gör utan att tänka på det. jag t ex gjorde värsta små skutten när jag gick. allt var ju jätte förvirrande eftersom att en roll fattades så det blev många långa tystnader där ingen visste vem eller vad som skulle sägas, det var ganska kul att se haha. jag kommer verligen att sakna det här gänget, alla utom en. det var synd att allt skulle sluta nu när vi precis lärt känna varandra. jag och annika kommer iaf försöka fortsätta att ha kontakt, ska gå på teater snart hade vi tänkt. jag har lagt ut bilder ifrån gårdagen på http://katz.bilddagboken.se/

image295

pjäsen heter egentligen bernardas hus men eftersom vi hade en kille i gruppen
och det inte finns några killroller så gjorde vi en pappa istället för en mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0