ett tag i kragen.

godmorgon. jag somnade hyfsat tidigt inatt, men vaknade upp ett x antal ggr. till slut vaknade jag lite innan halv 7 och kunde inte somna om. satte på tv:n och kollade lite på beverly hills och försökte somna om, till slut slocknade jag väl vid åtta tiden när jocke och mamma börjat dra sig upp. sen gick jag upp vid halv 10 när min klockan ringde. har ätit frukost och gjort mig i ordning, ska bara dra på mig lite kläder och sedan ner till bussstationen och möta lina. ska följa med henne till tatueringsstudion och äntligen boka tid! mitt presentkort går ju ut sen i januari nångång så det är ju bra om jag är ute i tid, förhoppningsvis kan jag få en tid precis efter jul!

oh. jag lärde mig nyss något på oprah. tjejers bajs ska tydligen vara s-format, då mår man bra. don't forget to check the poo girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0