"en elefant glömmer aldrig"

jag har kommit in i en riktigt ond cirkel, min sömnproblem blir bara värre. de senaste 3 dagarna har jag somnat efter kl 7 på morgonen, och det hjälper inte att den här konstiga magvärken slår till på nätterna. jag ska försöka uppsöka läkare snart, ska ge det några dagar till att försvinna. iallafall, eftersom det inte gick något bra på tv när jag inte kunde sova så satte jag i en dvd, det blev djungelboken. underbar film! det bästa med dvd:er är att man har tillgång till behind the scenes material och sånt älskar jag, jag kollar på igenom allt. hur intressant som helst! speciellt när det gäller gamla klassiker, som disney t ex.



visste ni att gamarna var inspirerade av the beatles?
men frågan är, vilken beatles föreställer den skallige?
image281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0