another day of wasting my life.

idag har jag gjort absolut igenting. blev väckt vid halv 3 av mamma som gnällde på mig att jag skulle gå upp, jag försökte ignorera det och sova vidare men grannarna uppepå började då borra vilket lät jävligt mycket i mitt rum, så jag gick upp. jag hade missat min väckarklocka som jag ställt på ringning kl 11, måste ha stänt av den i sömnen och så hade tydligen mamma varit in flera ggr och försökt väckt mig vilket jag har inget minne av. från det jag vaknade idag har jag bara släpat runt mellan datorn och tv:n, jag har inte orkat göra så mycket annat.

imorgon är det meningen att jag ska på mattelektion men jag vet inte om jag orkar det. vi ska visserligen göra en lab som kommer vara med på det kommande provet så det vore ju bra om jag kom dit men orkar jag inte, så orkar jag inte. ska i vilket fall som helst träffa soff efteråt, ska möta henne på sportcentrum och sedan gå ner på stan och fika. när jag sedan kommer hem ska jag försöka färga mitt hår som jag varit på väg att göra ett x antal ggr nu. btw, sofias oskar har fått jobb! så nu ska han och sofia kolla efter lägenhet här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0