- turned to a +

gårdagen började inte alls bra, magvärken hade ännu en natt hållt mig vaken alldeles för länge. gjorde mig i ordning för att gå i skolan men jag fick världens huvudvärk och stannade hemma och vilade en stund istället. sen fick jag masa mig upp och åka till teatern, det var fruktansvärt kallt och huvudet dånade så jag var inte så munter på vägen dit. när jag kom till slussen och väntade på tåget till gullmarsplan hade jag värsta skumma mannen framför mig som vände sig om mot mig och råglodde, när jag glodde tillbaks så fortsatte han att glo och då började jag frukta att jag såg rolig ut eller hade något i ansiktet? hm. när jag sedan kom till gullmarsplan glömde jag nog kvar hjärnan på tåget .. mötte annika och sa direkt "jag går åt fel håll va?" och det gjorde jag, huh?

teaterlektionen igår var grymt rolig, vi hade alla askul! mot slutet var vi alla trötta och okoncentrerade och skrattade åt allt typ. det är så synd att vi bara har 1 gång kvar nu när vi äntligen börjar lära känna varandra :( jag och annika ska iaf försöka hålla kontakten, inga märta kom med förslag att vi 2 kunde gå gemensamma privatlektioner och jobba ihop hemma hos henne ibland, skulle vara superkul! påvägen hem när vi (jag, annika, inga märta & anja) väntade på tåget kom det fram en skummis och frågade efter ciggaretter och vi sa att ingen av oss röker och däför inte har ciggaretter men han trodde anjas busskort som hon pillade med var ett ciggpaket och fortsatte tjata på henne fast hon sa nej, sen frågade han istället om en puss (äcklig gubbe) och hon sa "nääääääe" och då kramade han henne istället, poor anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0