your face i've memorized

imorse sov jag alldeles för länge, men jag somnade inte förens runt fem tiden så det kunde inte hjälpas. jag hoppas att jag kan sova snabbare idag för jag orkar inte sova bort mer dagar, har för mycket att göra nu. när jag väl kom upp satte jag mig med min frukost (o'boy & 2 rostade mackor) och kolla på våra bästa år. ibland gillar jag den serien och ibland tröttnar jag när den spårar ut. har slutat föjt den på senare år iallafall.

jag har mest latat mig här hemma fram tills klockan halv 7 då jag och mamma skulle till petra, hon hade nämligen tagit den en som håller på med skönhetsprodukter och sånt. trodde inte det skulle ta sån tid som det tog, va där i typ 3 och en halv timme. men det var kul. vi satt och provade en massa krämer och fick baby mjuk hy allihopp. jag fastnade för många produkter men eftersom att det kostar efter kvalitén så hade jag inte råd med allt jag ville ha. men jag köpte till slut iallafall en rengöringskräm, fuktkräm och en foundtation som är bra för huden och som man kan sola i! det är ju helt fantastiskt, perfekt för mig som är besatt av foundation. lär försöka köpa mer produkter med tiden. bestämde mig för att dela upp kostnaden så det blir 260 kr i månaden 3 månader framöver. men det är det nog värt, spenderar mer pengar varje månad annars för mina produkter som jag använder nu. längtar tills sakerna kommer, de skulle komma hem till petra nångång nästa vecka och då får vi gå dit och hämta vårt.

jag och lina har börjat planerat lite till midsommar nu iallafall. ska grilla lite hos mig och sen tänkte vi dra hem till kina och umgås lite med grabbarna där. kan bli nice, vi brukar ha ganska kul med dem. roligt gäng.

och jag tänker på dig vars ansikte har fastnat på min näthinna, ditt söta leénde som hela tiden dyker upp i huvudet mitt. och jag ogillar att tänka på dig för jag tror inte att du är bra för mig. jag vill träffa dig igen men ändå inte.

nu drar jag mig mot sängen, jag orkar inte nörda framför datorn inatt. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0