this is the new shit

jo, jag var sådär extra nördig inatt och tog bort min gamla blogg. varför? jag hade tråkigt.
det var lika bra att ta bort den eftersom jag så sällan uppdaterade den, tänkte i och med denna nya
blogg bli bättre på just det. usch, jag har så himla tråkigt. jag skulle kunna gå och lägga mig eftersom att klockan är ganska mycket men jag får ingen ro till att sova. har hundra tankar som snurrar runt i mitt huvud. fast snart måste jag ändå försöka sova eftersom jag ska till CLL och ha möte med en studievägledare tidigt imorrn. har inte alls någon lust att gå dit, dom verkar ändå inte fatta vad jag pratar om. men jag är så illa tvungen, då har jag det gjort sen iaf.jag har suttit och roat mig den senaste timmen med lina på rs men hon börjar bli dålig på att svara snabbt.hon har säkert loggat ut utan att säga något, fräckt. lika bra att jag drar mig ifrån datorn och lägga mig i sängen. kan kolla på lite tv en stund och se om jag somnar. japp, det får bli så nu. godnatt.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0