midsommar

wow, idag är jag faktiskt uppe tidigt. klockan nio gick jag upp! jag hade gärna sovit längre, men jag kände att jag kan behöva tid att fixa saker och så idag. ja, idag är det ju midsommar. lina kommer hit senare och så ska vi grilla och ha mys. senare kanske jag går och träffar lite kompisar, om jag orkar. känner mig inte så jätte pigg idag faktiskt, ont i huvudet och sånt. annars får det väl bli film, sånt är trevligt också ibland. mamma och resten av familjen är iaf inte hemma så det blir lite ensamt i sånnafall men det är nästan lite skönt.

förra midsommar var jag också med lina.
först grillade jag och kolla på film med brorsan, sen på kvällen va jag hos lina och spela kubb med henne och hennes familj vilket var trevligt. sen va vi på krogen och träffa en massa folk. förra midsommar var ganska nördig.


nä, nu ska jag nog börja sminka mig lite och grejja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0