midsommar fylld med reggea

precis efter att jag hade skrivit mitt förra inlägg och gjort mig i ordning för min myskväll så ringde calle mig. han och de andra grabbarna borta hos kim i solbacka tyckte att jag skulle komma dit och fira midsommar med dem, jag hade ju precis fixat allt mitt candy och satt på mig myskläder och var inte sådär jätte på att gå ner dit men efter lite övertalning så bestämde jag mig för att gå dit och ta med min myskväll. kom dit runt kvart över elva kanske och då hade vi trevligt chill på kims veranda, vi satt där ett par timmar sen tillslut efter att ha väntat på kim som drog iväg i en och en halv timma så rörde vi oss mot fest i hårnacka (heter det så?). efter en lång promenad var vi nästa där och då mötte vi de sista gästerna, the party was over. fuck that liksom. då begav vi oss hem till kim igen och tog det lungt. kvällens höjdpunkt va när folk började somna och vi i badass ligan (jag, magnusson & calle) gick runt och målade de sovandes offrena i ansiktet med spritpenna. det var busigt. till slut blev jag också trött och drog mig hemåt. när jag sedan kom hem runt halv sju tiden var jag trött och sov till klockan halv fem idag. ooops. chill ikväll med brorsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0