I fell in to a burning ring of fire

idag har jag varit på ung teater i täby och repat tillsammans med de andra i årets sommarteater. eftersom jag har missat alla rep innan dagens genrep så kändes det lite tufft att hänga med men nu vet jag iaf på ett ungefär vad jag ska göra även om vissa saker fortfarande får mig att känna mig som en vilsen kattunge. det var iallafall kul att träffa min teaterkompisar som sofia, louise och lars och naturligtvis också kul att träffa alla andra där. kul att se stefan igen också men han hade inte tid att prata så mycket eftersom han sprang runt som ett irrväder som vanligt, då ska man helst hålla sig ur vägen. det är något jag lärt mig efter 3 år med han som lärare :) pjäsen är jätte kul, jag gillar vad anders har gjort av den. jag ser fram emot att börja träna på riktigt. imorgon flyttar vi till pythagoras här i norrtälje (skönt) och ska börja bygga upp scenen och så. blir alltså en massa grovgöra imorgonbitti. hoppas det är bättre väder än idag, det har ju regnat nonstop liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0