CLL

idag gick jag duktigt upp klockan kvart i nio, precis den tiden jag ställt klockan på.
men det var tufft eftersom jag inte hade fått sovit så länge, hade svårt att somna inatt.
jag gjorde mig i ordning efter att jag ätit frukost och som tur va så var mitt hår på min sida idag och lät bli att bråka med mig. jag gick till mitt bokade möte borta hos CLL men när jag kom dit så fick jag vänta lite eftersom att studievägledaren fortfarande satt i möte. fick sitta i den lilla vänthallen (om man nu kan kolla den det) och kolla upp i taket typ eftersom det inte fanns så mycket att göra där. till slut fick jag iallafall komma in och som tur va så var hon, studievägledare väldigt trevlig och jag kunde bekvämt berätta mina funderingar och så inför hösten. jag fick hjälp att göra om min ansökan till rosvux eftersom att vissa kurser som jag hade valt inte kommer finns till hösten. franska, ett av de ämnena som jag verkligen sett fram emot att läsa var en av kurserna som offrades. nu har jag iallafall bestämt mig för att fortfarande plugga matte A, engelska C, naturkunskap A och så tänkt jag plugga upp mitt G i historia A. det blir nog bra, kommer vara mycket plugg hemma sen i höst vilket kan bli skönt. är ganska trött på skolmiljöer.

när jag sedan kom hem runt tolv tiden så somnade jag nästan direkt och sov ett par timmar. det var fan skönt men det lär ju ha sabbat denna natts sömn. men imorrn kan jag iallafall sova ut om jag vill. nej, nu ska jag gå och tvätta mig och borsta tänderna. go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0