you are my best friend forever.

idag hade jag inte planerat att gör nånting men fick tillslut ut något av dagen.
pratade lite med felicia på msn, vilket ledde till telefonsamtal vilket ledde till att vi bestämde oss för att träffas en stund. mitt i allt skickade stefan sms om att jag skulle möta honom på baken inom en halvtimme. jaha då fick jag slänga på mig kläder och springa ner dit då. 500 kr fick jag för att jag varit statist, kunde inte ha kommit lägligare nu när jag är så fattig. kul att träffa stefan och alla andra som var där för sina teaterpengar. hanna & jossan var  t ex där och jossan bjöd hem mig till henne imorgon för då fyller hon 18. kul :) efteråt gick jag och mötte felicia och hade några trevligt timmar med henne. det var skönt att träffa henne, saknar henne så fruktansvärt mycket om dagarna. ska försöka träffa henne ihelgen, saknar våra galenskaper.

felicia, du betyder så fruktansvärt mycket och jag kan aldrig förklara hur mycket jag älskar dig. du känner mig på ett sätt som ingen annan gör, och jag känner dig på samma sätt. jag vet att du har det jobbigt just nu men jag ska alltid finnas vid din sida så det blir bra tillslut. du är världens vackraste.

image69
 Du & Jag , föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0