viva la france

jag och pappa satt och pratade om the doors och jim morrisons fans samtidigt som jag försökte övertala pappa om att vi ska åka till paris:

pappa: än idag sitter unga tjejer vid jim morrisons grav och dricker vin

jag: det skulle jag också göra om jag kunde, men nu bor inte jag i paris.
JA! dit kan vi åka pappa, för där regnar det!

pappa: vad har regn med saken att göra?

jag: du gillar ju inte sol ..

pappa: jag gillar inte regn heller.

fan jävla envisa ålandsälskande pappa! han vill bara åka till åland, gift dig med åland om du nu älskar det så mkt jag vill ju till paris! jag SKA åka dit en dag, för det finns så mkt jag vill se. t ex jim morrisons grav, moliéres teater m fl.

nu ska jag snart ut med linda och göra stan osäker, vi kanske ses? ;]



Kommentarer
Postat av: Felitchia

Du och jag till Paris!

2007-08-04 @ 15:17:46
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0